A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Байрацький навчально-виховний комплекс: Байрацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – Байрацький дошкільний навчальний заклад Липоводолинської селищної ради Сумської області

Консультативний центр "Разом з мамою"

                           

Мета консультативного центру «Разом з мамою»:

  • забезпечення єдиних вимог у наступності сімейного і суспільного виховання;
  • підтримка різнобічного розвитку дітей, надання психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють;
  • надання методичної і консультативної допомоги сім’ям, включення батьків у процес виховання, розвитку дитини;
  • активізувати педагогічний потенціал родини          

                                   

Завдання консультативного центру «Разом з мамою»:

  • надання всебічної допомоги сім’ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
  • сприяння соціалізації та полегшення адаптаційного періоду дітей;
  • забезпечення взаємодії між дошкільним навчальним закладом та іншими організаціями соціальної та медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.

                                                       

Форми взаємодії з батьками:

  • організація індивідуальних та групових консультацій і занять для дітей разом із батьками або особами, які їх замінюють;
  • індивідуальне консультування дорослих без присутності дитини;
  • консультування батьків у поєднанні з індивідуальними заняттями фахівця з дитиною;
  • використання ключових ситуацій зі створення умов для ігрової діяльності і виховання дітей у сім'ї;
  • підгрупове консультування родин з однаковими емоційно-нейтральними проблемами;
  • відповіді на звернення батьків по телефону або електронною поштою;
  • організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів тощо

                                               

Дата: від до Скинути

Підготовка дитини до вступу в ДНЗ

Процес звикання дитини до нових соціальних умов значною мірою залежить від внеску батьків у її виховання: рівня сформованості у неї елементарних навичок самообслуговування, гри, мовного розвитку, вміння поділитися іграшкою тощо.

15:32 19.02.2022

Значення колискових пісень у розвитку дитини

Батьки знають, як буває іноді непросто укласти малюка спати. Але нічого тут винаходити не треба, спокон віків відомо універсальне «снодійне» для дітей і дорослих - колискові пісні. Наші предки не дарма вважали, що виховання дитини бере свій початок від колискових, і надавали цим пісням містичне значення. У колишні часи колискові виконували роль заклинання, у пісні мати просила дати її дитині сили для сну і зростання, щоб він був багатим і здоровим у майбутньому. Кожному немовляті колискова належала своя - її відразу після народження складала мати. Потім ця пісня все життя залишалася його оберегом. Колискова і сьогодні є першим музичним враженням немовляти. Ноти замість таблеток.Можна сміливо сказати, що колискові пісні є універсальним терапевтичним засобом. Починати спів колискових малюкові потрібно ще в період вагітності. Доведено, що дитина в утробі матері сприймає музику, мову, інтонації голосу. Новонароджений, слухаючи пісеньки, які мама співала йому, впізнає їх і заспокоюється, скоріше починає реагувати на мамин голос і видавати у відповідь мелодійні звуки. Доведено, що відмінний профілактичний засіб проти рухових і мовних розладів (заїкуватість, тіки, порушення координації, моторні стереотипи) - унікальна ритміка колискових пісень. Крок до розвитку мовлення. Через спів дитина отримує перші уроки розвитку мовлення. У відповідь мамі вона починає «гулити», а значить, розвивається її гортань - головний інструмент нашої мовної діяльності. Колискова розрахована на властивості пам´яті немовляти, яке ще не може міцно запам´ятовувати словесну інформацію. Однак колискові потрібні не тільки немовлятам, але й більш дорослим дітям. Вони дають ази граматичного ладу мовлення, допомагають утворювати однокореневі слова (наприклад, «кіт», «котичок», «коток», «котик», «котя»). У старшому дошкільному віці важливим завданням стає вироблення дикції. Відомий факт, що у дитини в цьому віці ще недостатньо координовано і чітко працюють органи мовленнєвого апарату. Багато ддітей відрізняються зайвою квапливістью в мові, нечітким вимовляння слів, «проковтуванням» закінчень або занадто сповільненою манерою вимови слів. Колискові лаконічні і чіткі по формі, вони глибокі і ритмічні, тому, повторюючи їх, діти долають ці недоліки мови. Головний вплив співу колискових на дітей - розвиток гнучкості і рухливості мовного апарату дитини, формування правильної вимови звуків, освоєння інтонаційних багатств і різного темпу мови. Вплив співу колискових важливий також для розвитку мислення дитини. Від того, які пісні співала їй мама (і чи співала взагалі), залежать характер маленької людини, її фізичне здоров’я, ступінь психологічної стійкості. Більше того, у колискових піснях мама вибудовує навколишній світ навколо дитини, як би противопоставляючи всім небезпекам зовнішнього світу теплоту і захищеність будинку. Ніжність, ласку, сердечність, задушевність, спокій несуть ці пісні, вони знімають зайву тревожність, збудження. Діти, які не знали колискових, виростають більш егоїстичними і злими, вони частіше схильні до різних психічних розладів.   Так співайте ж своїм дітям колискові хоча б до трьох років! Це допоможе їм вирости врівноваженими і доброзичливими людьми.

10:29 15.06.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора