A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Байрацький ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області

Стежками казкових героїв

Дата: 10.02.2023 16:18
Кількість переглядів: 53

Програмовий зміст:  закріпити вміння добирати іменники до дієслів, та будувати речення з сполучником тому. Вправляти в утворенні дієслів із звуконаслідувальних слів (няв – нявкати, рик – ричати…).  закріпити вживання дієслів у різних особових формах зі зміною звуків (ловити – ловлю, бігти – бігаю, стрибати  - стрибаю). Удосконалювати вміння утворювати форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Вправляти в утворенні кличної форми іменників назв тварин. Розвивати мовлення, зорову і слухову пам’ять, креативне мислення. Виховувати витримку, вміння вислухати товариша.

                                                                           Хід заняття

  1. Комунікативна діяльність.

Бесіда.

  • Що таке театр?
  • Хто працює в театрі?
  • Хто такий актор?
  • Кого зображують актори?
  • Що повинен вміти актор?

Мотивація.

  • Чи хочете ви спробувати стати акторами? Отже сьогодні ми спробуємо перевтілитись у акторів і побачимо чи складна ця професія чи ні.
  1. Пізнавальна діяльність
    1. Дидактична вправа «Подивись і запам’ятай»  -  розвиток зорової пам’яті.

Казкові герої яких сьогодні будемо зображувати покажуться вам і заховаються ви повинні їх запам’ятати і назвати  (Презентація слайд №2).

    1. Дидактична вправ «Поклич героя казки»  -  утворення кличної форми іменників  (Презентація. Слайд №№ 3 - 9).
  • Собачко, вийди до нас.
  • Кішко, вийди до нас.
  • Мишко, вийди до нас.
  • Зайчику, вийди до нас.
  • Ведмедику, вийди до нас.
  • Вовчику, вийди до нас.
  • Лисичко, вийди до нас.

-  З яких казок прийшли? (Презентація.  Слайд №10)

-  Як одним словом назвати?

2.3. Дидактична вправа «Добери пару»  - утворення дієслова із звуконаслідувальних слів (няв – нявкати, рик – ричати…).

Рик – ричати, няв – нявкати, гав – гавкати, мур – мурчати, писк – пищати, фир – фиркати, виття – вити, квок – квоктати, стук – стукати, біг – бігати.

    1. Мікрофон «Я актор і вмію» - закріпити вживання дієслів у різних особових формах зі зміною звуків.

Тварини вміють бігати – я біжу, як …;

Тварини вміють ловити рибу – я ловлю рибу, як… ;

Тварини вміють тихо ходити – я тихо ходжу, як…;

Тварини вміють сидіти – я сиджу, як…;

Тварини вміють стрибати – я стрибаю, як …;

 Тварини вміють літати – я лечу, як….

    1. Дидактична вправа «Хованки» - розвиток зорової пам’яті. Вчити утворювати форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку (Презентація. Слайд №№ 12-20).

Фізкультхвилинка

Дидактична вправа «Покажи»  Мета: розширити уявлення дітей про значення міміки і жестів для акторської діяльності.

  • Як з’їли кислий лимон;
  • Як їсте морозиво;
  • Побачили великого слона;
  • Зобразіть ведмедика, зайчика.

 

  1. Перетворювальна діяльність

3.1. Коректурні таблиці  «Відгадай хто я» - розвивати вміння добирати дієслова до іменників, будувати речення з сполучником тому.

  • Я сиджу.
  • Я біжу.
  • Я повзу.
  • Я ловлю.
  • Я царапаюсь.
  • Я кусаю.

3.2. ТРВЗ Гра «Що за звір?»

Дітям пропонують взяти по одній картинці з силуетним зображенням звірів, які складені з двох частин різних тварин, роздивитися, придумати ім’я тварині, і презентувати її (що вміє робити).

Наприклад:  Я кішко жаба. Я муркочу, як кішка, квакаю, як жабка.  Я стрибаю, ловлю комарів і мишей.

  1. Оцінно-контрольна діяльність.
  • Чи легко бути актором?
  • Що найважче вам вдалося?
  • Хто з акторів сподобався найбільше і чому?

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора