A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Байрацький ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області

Граючись-навчаємось

Дата: 19.10.2020 12:02
Кількість переглядів: 134

Гра дитини характеризується вірою в достовірність і правду, вигадки. Варто сказати дитині, ”ніби-то” і вигадка вже живе в ній. При цьому в дитини відмічається ще одна якість: діти знають те, чому вони можуть вірити і те, чого треба не помічати.

Гра є особливою формою життя дитини в суспільстві і задоволення основної потреби дитини як істоти суспільної.

Кожне суспільство стихійно впливає на зміст ігор:

  • через іграшки
  • через ставлення до гри.

В розвитку дитини і колективу дітей велика роль належить основному виду діяльності дітей в дошкільний період – грі.

 

 

Основним джерелом ігор є соціальне життя людей, умови, в яких живе дитина, його сім’я. Основною особливістю гри є те, що вона являє собою відображення дітьми навколишнього життя – дій діяльності людей, їх взаємовідносини в обстановці створеній дитиною уявою.

Керуючи грою, вихователь впливає на всі сторони особливості дитини: на його розум, почуття, волю, поведінку, використовує її в цілях розумового, естетичного, фізичного виховання. Таким чином, гра являється засобом всебічного виховання і розвитку дітей.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора