Граючись-навчаємось
Гра дитини характеризується вірою в достовірність і правду, вигадки. Варто сказати дитині, ”ніби-то” і вигадка вже живе в ній. При цьому в дитини відмічається ще одна якість: діти знають те, чому вони можуть вірити і те, чого треба не помічати.
Гра є особливою формою життя дитини в суспільстві і задоволення основної потреби дитини як істоти суспільної.
Кожне суспільство стихійно впливає на зміст ігор:
- через іграшки
- через ставлення до гри.
В розвитку дитини і колективу дітей велика роль належить основному виду діяльності дітей в дошкільний період – грі.
Керуючи грою, вихователь впливає на всі сторони особливості дитини: на його розум, почуття, волю, поведінку, використовує її в цілях розумового, естетичного, фізичного виховання. Таким чином, гра являється засобом всебічного виховання і розвитку дітей.