Профорієнтаційна робота
Профорієнтаційна робота у закладі – один із найважливіших напрямів у діяльності не лише класного керівника, а й кожного вчителя.
Мета: формування у дитини свідомого професійного вибору та виховання прагнення до самореалізації.
Завдання:
- ознайомити учнів із професіями;
- навчити робити правильний вибір;
- виховати спрямованість на самопізнання, яке допоможе визначитися з професією;
- навчити співставляти свої вміння з вимогами до конкретної професії;
- забезпечити розвиток важливих для здобуття професії якостей особистості.
Робота в закладі ведеться відповідно до плану профорієтаційної роботи, який включає перелік заходів, тем та окреслені напрямки діяльності.
Виховні заходи з профорієнтації для старшокласників спрямовані не тільки на інформування про необхідність обрати професію та напрямок подальшої освіти, а й на практичні поради. Організовуються зустрічі з фахівцями, колишніми випускниками, дискусії, конференції, години спілкування. Під час проведення уроків та позакласних заходів учителями-предметниками забезпечується спрямованість на практичне застосування наукових знань у майбутньому, адже саме під час навчання формуються навички, які неодмінно знадобляться учням у майбутньому.
У рамках профорієнтаційної роботи відбувається співпраця школи з освітніми закладами: Державний професійно-технічний навчальний заклад «Роменське вище професійне училище», Державний професійно-технічний навчальний заклад «Синівський професійний аграрний ліцей», Лебединський фаховий медичний коледж імені професора М.І. Ситенка.