Навчайте граючись, а граючись навчайте
Одна із проблем реформування сучасної освіти є формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
5 березня 2021р. у навчальному закладі відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів на тему: « Ігрові технології у навчальному процесі учнів початкових класів та вихованців дошкільного підрозділу». Учасники засідання обговорили психолого-педагогічні аспекти використання ігрових технологій на уроках математики в початкових класах, розглянули особливості застосування дидактичних ігор, як засобу екологічного виховання дітей дошкільного віку. Щоб обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній процес ігрових технологій, члени методичного об’єднання переглянули та обговорили урок математики у першому класі «Вимірювання довжини предметів іншими предметами» та заняття у дошкільній групі «До краси можна торкнутися тільки серцем». Дійшли висновку, що гра – найприродніша і найпривабливіша діяльність дитини і є одним з найбільш перспективних шляхів удосконалення навчального процесу.