Діяльнісний підхід до навчання — запорука успіху в НУШ
Сьогоднішнє суспільство потребує людей, які вміють творчо і креативно мислити, застосовувати набуті знання в складних, часто нестандартних ситуаціях, швидко розв’язувати проблеми, створювати нове, працювати в команді. Як цього досягти? Звісно, для формування такої особистості треба використовувати в освітньому процесі інноваційні методи і прийоми навчання, особливі завдання і вправи, які б реалізовували всі ці потреби.
Тому, одним із способів вирішення всіх цих завдань, що стоять перед початковою ланкою є саме діяльнісний підхід та ігрові методи навчання, адже саме в дії діти вчаться застосовувати набуті знання на практиці, а дидактичні ігри сприяють досягненню навчальних цілей і підвищенню мотивації до здобуття знань.
12 січня в закладі відбулося засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів, де обговорювали шляхи впровадження діяльнісного підходу в початковій школі, в ході якого педагоги ознайомилися з сучасними технологіями діяльнісного підходу, які спрямовані на активне залучення учнів до освітнього процесу. Особливо цікавим було опрацювання практичних прикладів застосування діяльнісного підходу організаційної системи “Щоденні 3”, яка сприяє розвитку комунікативних навичок та критичного мислення учнів, формуванню навичок співпраці та взаєморозуміння. Засідання пройшло у дружній атмосфері, сприяючи відкритому обміну ідеями та позитивними емоціями. Вчителі активно включалися у роботу, креативно та творчо вирішували поставлені завдання, ділилися досвідом. Така атмосфера сприяла поглибленню знань та розвитку професійних навичок кожного учасника.