Партнерство заради успіху дітей
Нова українська школа працює на засадах педагогіки партнерства, в основі якої лежить спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнями та батьками. Учителі разом з батьками об’єднані спільними цілями та прагненнями, є рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
3 червня 2022року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи».
Керівник МО Домашенко Г.М. розкрила сутність та принципи педагогіки партнерства як важливої складової реформування освіти, проаналізувала роль учителя та його функції, узагальнила шляхи налагодження успішної співпраці з учнями та батьками, окреслила форми роботи щодо налагодження партнерських взаємин учителя з батьками, що будуються на засадах поваги, доброзичливості, довіри та відкритості.
Вчителі початкових класів Яцура Т.В., Яцура Н.П. та вихователь дошкільного підрозділу Жура А.В. поділилися досвідом використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, нестандартних форм педагогічної співпраці, навели приклади інтерактивних вправ, що використовують для формування середовища партнерства в освітньому процесі.
Учасники засідання дійшли висновку, що педагогіка партнерства – це сплетіння життєвих цілей і намірів усіх членів команди: вчитель+учні+батьки.